ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Για να ταξιδέψετε με τα πλοία της SEBECO μπορείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια σας από:
  • Την ιστοσελίδα μας: www.sebeco.gr
  • Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας ή τους κεντρικούς πράκτορες μας.
  • Tα κατά τόπους γραφεία ταξιδιών που συνεργάζονται με την ΑΝΕΣ σε όλη την Ελλάδα.
Ναι, μπορείτε να καλέσετε στο Τμήμα Κρατήσεων της εταιρείας στο τηλέφωνο +30 22410 05252 . Ο υπάλληλος της εταιρείας θα σας κάνει την κράτηση τηλεφωνικά και θα σας ενημερώσει για την προθεσμία της. Θα πρέπει μετέπειτα να πληρώσετε τα εισιτήρια μέσα στην προκαθορισμένη προθεσμία αλλιώς η κράτηση ακυρώνεται.
Αν έχετε κάνει την αγορά μέσω του site μας ή τηλεφωνικώς από το Τμήμα Κρατήσεων μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας:
  • Από τα εκδοτήρια της Εταιρίας στο λιμάνι αναχώρησης.
  • Από τα Κεντρικά Πρακτορεία της Εταιρίας.
  • Ηλεκτρονικά μέσω email η SMS (e-Ticket).

Θα πρέπει να προσκομίσετε το εισιτήριό σας είτε στο πρακτορείο το οποίο σας το εξέδωσε είτε σε ένα από τα κεντρικά πρακτορεία της ΣΕΜΠΕΚΟ προκειμένου να αντικατασταθεί, έως και τρείς (3) ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρησή σας, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις την ημερομηνία που επιθυμείτε.

Θα πρέπει να επισκεφθείτε με το εισιτήριό σας, είτε το πρακτορείο το οποίο το εξέδωσε είτε το κεντρικό ή λιμενικό πρακτορείο της ΑΝΕΣ, έως και τρείς (3) ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου.

Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) ισχύουν για έναν (1) χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης τους.

Για να ταξιδέψετε, θα πρέπει να αντικαταστήσετε το εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) που έχετε στα χέρια σας με εισιτήριο που αναγράφει την ημερομηνία και ώρα που επιθυμείτε να ταξιδέψετε, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να προσκομίσετε το εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας που έχετε στα χέρια σας σε κάποιο κεντρικό ή λιμενικό πρακτορείο της ΣΕΜΠΕΚΟ για να σας το αντικαταστήσει με εισιτήριο της ημερομηνίας που επιθυμείτε.

Ακυρώσεις εισιτηρίων και επιστροφή ναύλων γίνονται μόνο από τα κεντρικά γραφεία και τα λιμενικά πρακτορεία της ΣΕΜΠΕΚΟ και όχι τηλεφωνικά. Για οποιαδήποτε ακύρωση θα πρέπει να προσκομίσετε αυτούσιο ολόκληρο το σώμα του εισιτηρίου. Το εισιτήριο μπορεί να γίνει ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) με ισχύ έναν (1) χρόνο από την ημερομηνία ταξιδιού. Η ακύρωση των εισιτηρίων ακολουθεί την εξής ακυρωτική πολιτική:
  • Επιστροφή 100% του αντιτίμου του εισιτηρίου έως και 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου
  • Επιστροφή 50% του αντιτίμου του εισιτηρίου έως και 6 ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου
  • To εισιτήριο μπορεί να μετατραπεί σε ανοικτό έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου .
Μετά την αναχώρηση του πλοίου τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) ενώ δεν υπάρχει  δυνατότητα αλλαγής της ημερομηνίας του ταξιδιού.

Σας συμβουλεύουμε να βρίσκεστε στο λιμάνι εγκαίρως, δηλαδή:

τουλάχιστον μια (1) ώρα πριν τον απόπλου αν διαθέτετε όχημα.

τουλάχιστον μισή ώρα πριν τον απόπλου ως επιβάτης.

Σε περίπτωση που χάσετε το εισιτήριό σας, θα πρέπει να αγοράσετε νέο για να ταξιδέψετε. Στη συνέχεια, θα πρέπει να μας δηλώσετε εγγράφως την απώλεια, αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδιού, τη διαδρομή και τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, καθώς επίσης τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράσατε και φωτοτυπία αυτού. Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας μας ως ταξιδεύσαν ή αντικατασταθέν μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού, η εταιρία μας θα σας χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.

H ΣΕΜΠΕΚΟ δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση του δρομολογίου ή απαγόρευση του απόπλου που οφείλεται σε κακές καιρικές συνθήκες ή εντολές του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ή των Λιμενικών Αρχών ή σε λόγους ανωτέρας βίας. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να γίνει εξαργύρωση των εισιτηρίων στα Κεντρικά Πρακτορεία ή στο πρακτορείο έκδοσης τους με την προσκόμιση ολόκληρου του εισιτηρίου.

Η εταιρεία μας παρέχει εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες επιβατών (π.χ. παιδιά, φοιτητές). Μπορείτε να ενημερωθείτε για αυτές στην ενότητα της σελίδα μας «Τιμολογιακή Πολιτική». Εάν ανήκετε σε κάποια από τις κατηγορίες αυτές και έχετε προμηθευτεί εισιτήριο με έκπτωση, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι θα πρέπει να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά προκειμένου να τα επιδείξετε στον έλεγχο εισιτηρίων που γίνεται πριν την επιβίβαση καθώς και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αν χρειαστεί.

Βεβαίως αρκεί να έχετε στο νου σας τα εξής:

α) Για λόγους υγιεινής απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε όλους τους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους του πλοίου.

β) Τα σκυλιά εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο.

γ) Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του, κλωβό μεταφοράς για κατοικίδιο έως 10kg ή φίμωτρο για κατοικίδιο άνω των 10kg, και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του.

δ) Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

Για ματαιώσεις ή τροποποιήσεις δρομολογίων μπορείτε να ενημερώνεστε είτε από την ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας είτε καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: +30 22410 05252 ή στις Λιμενικές Αρχές.

Για αναλυτικές πληροφορίες και το κόστος παρακαλούμε να απευθυνθείτε στο Κεντρικό/Λιμενικό πρακτορείο που βρίσκεται στο λιμάνι της αποστολής του δέματος σας.

Το πλοίο αναχωρεί καθημερινά από το λιμάνι της Κολώνας. Κάθε Τρίτη απόγευμα (17:30) το πλοίο θα αναχωρεί από το τουριστικό λιμάνι.

Το κάπνισμα επιτρέπεται μόνο στους ενδεδειγμένους χώρους του εξωτερικού καταστρώματος.

Αν έχετε κάποια ερώτηση που δεν βρίσκετε εδώ, παρακαλούμε στείλτε μας email: info@sebeco.gr