ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Την ιστοσελίδα μας: www.sebeco.gr
- Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας ή τους κεντρικούς πράκτορες μας.
- Tα κατά τόπους γραφεία ταξιδιών που συνεργάζονται με την ΑΝΕΣ σε όλη την Ελλάδα.
- Από τα εκδοτήρια της Εταιρίας στο λιμάνι αναχώρησης.
- Από τα Κεντρικά Πρακτορεία της Εταιρίας.
- Ηλεκτρονικά μέσω email η SMS (e-Ticket).
Θα πρέπει να προσκομίσετε το εισιτήριό σας είτε στο πρακτορείο το οποίο σας το εξέδωσε είτε σε ένα από τα κεντρικά πρακτορεία της ΣΕΜΠΕΚΟ προκειμένου να αντικατασταθεί, έως και τρείς (3) ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρησή σας, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις την ημερομηνία που επιθυμείτε.
Θα πρέπει να επισκεφθείτε με το εισιτήριό σας, είτε το πρακτορείο το οποίο το εξέδωσε είτε το κεντρικό ή λιμενικό πρακτορείο της ΑΝΕΣ, έως και τρείς (3) ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου.
Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) ισχύουν για έναν (1) χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης τους.
Για να ταξιδέψετε, θα πρέπει να αντικαταστήσετε το εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας (OPEN) που έχετε στα χέρια σας με εισιτήριο που αναγράφει την ημερομηνία και ώρα που επιθυμείτε να ταξιδέψετε, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να προσκομίσετε το εισιτήριο ανοικτής ημερομηνίας που έχετε στα χέρια σας σε κάποιο κεντρικό ή λιμενικό πρακτορείο της ΣΕΜΠΕΚΟ για να σας το αντικαταστήσει με εισιτήριο της ημερομηνίας που επιθυμείτε.
- Επιστροφή 100% του αντιτίμου του εισιτηρίου έως και 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου
- Επιστροφή 50% του αντιτίμου του εισιτηρίου έως και 6 ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου
- To εισιτήριο μπορεί να μετατραπεί σε ανοικτό έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου .
Σας συμβουλεύουμε να βρίσκεστε στο λιμάνι εγκαίρως, δηλαδή:
τουλάχιστον μια (1) ώρα πριν τον απόπλου αν διαθέτετε όχημα.
τουλάχιστον μισή ώρα πριν τον απόπλου ως επιβάτης.
H ΣΕΜΠΕΚΟ δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση του δρομολογίου ή απαγόρευση του απόπλου που οφείλεται σε κακές καιρικές συνθήκες ή εντολές του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ή των Λιμενικών Αρχών ή σε λόγους ανωτέρας βίας. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να γίνει εξαργύρωση των εισιτηρίων στα Κεντρικά Πρακτορεία ή στο πρακτορείο έκδοσης τους με την προσκόμιση ολόκληρου του εισιτηρίου.
Η εταιρεία μας παρέχει εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες επιβατών (π.χ. παιδιά, φοιτητές). Μπορείτε να ενημερωθείτε για αυτές στην ενότητα της σελίδα μας «Τιμολογιακή Πολιτική». Εάν ανήκετε σε κάποια από τις κατηγορίες αυτές και έχετε προμηθευτεί εισιτήριο με έκπτωση, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι θα πρέπει να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά προκειμένου να τα επιδείξετε στον έλεγχο εισιτηρίων που γίνεται πριν την επιβίβαση καθώς και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αν χρειαστεί.
Βεβαίως αρκεί να έχετε στο νου σας τα εξής:
α) Για λόγους υγιεινής απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε όλους τους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους του πλοίου.
β) Τα σκυλιά εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο.
γ) Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του, κλωβό μεταφοράς για κατοικίδιο έως 10kg ή φίμωτρο για κατοικίδιο άνω των 10kg, και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του.
δ) Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.
Για ματαιώσεις ή τροποποιήσεις δρομολογίων μπορείτε να ενημερώνεστε είτε από την ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας είτε καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: +30 22410 05252 ή στις Λιμενικές Αρχές.
Για αναλυτικές πληροφορίες και το κόστος παρακαλούμε να απευθυνθείτε στο Κεντρικό/Λιμενικό πρακτορείο που βρίσκεται στο λιμάνι της αποστολής του δέματος σας.
Το πλοίο αναχωρεί καθημερινά από το λιμάνι της Κολώνας. Κάθε Τρίτη απόγευμα (17:30) το πλοίο θα αναχωρεί από το τουριστικό λιμάνι.
Το κάπνισμα επιτρέπεται μόνο στους ενδεδειγμένους χώρους του εξωτερικού καταστρώματος.
Αν έχετε κάποια ερώτηση που δεν βρίσκετε εδώ, παρακαλούμε στείλτε μας email: info@sebeco.gr